{ FORUM - LOVE }
Search
Title / Tags Author

查看: 5365|回覆: 48

其實另一半究竟明唔明分手會帶比對方幾大GE痛苦......

[複製鏈接]

註冊日期: 2017-7-14

發表於 2017-7-15 00:25 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
本帖最後由 你有FREE STYLE嗎? 於 2017-7-22 01:49 編輯

我同女朋友一齊就四年,一年前因為想同佢結婚所以出左國搵錢,打算搵到錢番黎同佢結婚我21歲果陣識佢,佢同我同年,我自己係酒店做野比人調去第2個OUTLET,咁岩佢黎做intern,我追左佢半年之後一齊左,可能我係一個比較諗得遠GE人啦,其實追到佢果陣時都已經有D決定左想同佢結婚,一齊左2年幾之後佢就黎大學畢業,我自己知道做份酒店係今時今日做10年都會有錢結婚,所以把心一橫去澳洲到捱,仲要同佢傾好左先出發,其實我自己好唔捨得,不過唔離開自己GE comfort zone係搵唔到錢,初初去到好怕會冇左佢,果邊無論住同工作環境都好差,但叫做搵到同儲到錢,偏偏係呢個最難過GE時期,佢都一直支持我,到我做左大半年野之後,佢岩岩大學畢業,我就出錢買機票等佢飛過澳洲黎帶佢去玩,果陣時真係好開心,覺得自己捱得咁辛苦都值得,到佢番左香港,佢就搵到一份寫字樓工,我就係澳洲再搵一份人工高D,但再辛苦D GE工做,我好怕會失去佢,所以每日都堅持FACETIME,就算淨係見幾分鐘我都會等佢,見佢一眼先訓,其實果陣時有時差,我果邊1點幾2點先等到佢,第2日8點就要起身番工,不過為左錢同感情,我一直都同自己講要捱落去,為左自己同佢GE未來努力,但自從佢一番左呢份工之後,由平時成日傾電話,開始變到食LUNCH又話要同同事傾計唔同得我傾電話,放工本身會打比我,變成上左巴士打比我,去到後期直頭打廿幾次電話都搵唔到佢,果陣時我就知道佢已經慢慢咁變左,我一個人係果邊住,由朝早8點起身做野做到夜晚12點半先番屋企,番到去仲要一個人望住4邊牆,個心好唔開心,因為係澳洲做左咁耐咁辛苦,一直都係想同佢結婚呢個念頭支持我做落去,其實果陣時我已經係澳洲努力做,已經搵到差唔多4萬蚊一個月,果邊D人仲想比簽證我留係澳洲,但我唔想失去佢,所以飛番香港同佢去旅行想TUM佢開心,但去到日本之後帶佢食野同玩,佢一直都冇表情,反而一邊行一邊同佢D同事WHATSAPP開心笑,自己個男朋友好似冇咩所謂咁,之後番到香港咁岩佢生日,我親手整蛋糕比佢,整禮物比佢,想挽回同佢之間GE感情,到最後佢都認話見到我覺得個FEEL唔同左,不過佢話會嘗試去再接受,同埋仲有FEEL,所以我飛番過澳洲做野,但果一刻我已經再支持唔到,因為心入邊一直支持住自己捱落去GE支柱已經動搖左,好唔開心,之後一星期唔洗我連份工都唔要,冇左幾萬蚊保證金同屋租GE錢,都立即買機票番黎,因為我覺得錢係邊到都搵到,但感情係冇得比較,點知一番到香港,佢就話佢好大壓力要分開冷靜下,係果一刻我崩潰左,好唔開心,到最後仲要有少少抑鬱症,佢都知道我有病,其實佢都知道成個病都係因佢而起,但就係果一刻,佢同我講左分手....................
被分手之後,我個人好失落,訓唔到教,食唔落野仲要成日發夢見到佢,之後終於忍唔住想搵番佢,點知佢話變就變,一齊四年GE感情好似四個月咁,佢話佢要放棄過去,嘗試開始自己GE生活,希望我都可以,係果一刻我真係有諗過自殺,因為自己明明仲好愛佢,無論佢點變點港女都好,自己都知道自己仲愛佢.但原來佢根本冇諗過你,人一變左真係好恐怖.......
但其實最恐怖GE係,自己為左佢捱左咁耐,最後放棄埋份工,出左國連自己D朋友都冇埋,宜家自己一個人係屋企,又唔開心,想搵D興趣又搵唔到,自己一個人,身邊D朋友又因為出左國冇咩聯絡變到陌生曬,連想識過D新GE朋友都冇方法,交友APP咩野平台都嘗試過,其實自己只係想搵個人傾下計,但係一個人都唔會應你.....好寂寞,宜家成個人都冇曬目標,好孤單,但自己又知道以前GE另一半同佢D朋友成日出去玩得好開心,果一份唔甘心,自己一個人果種寂寞.................

回覆
+ Favorite

舉報

註冊日期: 2017-3-8

發表於 2017-7-15 00:52 來自手機 | 顯示全部樓層
加油 佢唔珍惜你但仲有好多好女仔 唔洗灰心

註冊日期: 2017-7-14

 樓主| 發表於 2017-7-15 00:58 | 顯示全部樓層
本帖最後由 你有FREE STYLE嗎? 於 2017-7-22 01:50 編輯

其實我都好想識果個,唔好話女朋友,連一個朋友我都冇,廿幾歲人,又唔係出開去玩果D,其實自問自己條件都唔太差,但宜家原來識一個朋友都咁難,更加唔好話女朋友啦,我都有試過去工聯會報D興趣班,但大陪份都係一落堂就走曬人,以前諗住有一個女朋友就咩都夠,宜家單身GE生活好難適應..

註冊日期: 2015-4-6

發表於 2017-7-15 01:09 | 顯示全部樓層
聽到都心酸,令我諗返起好耐之前失戀既回憶,果陣同樓主一樣個人好似無靈魂無寄托,唔知生活為咩
不過去到今日身邊已經有個善良又成熟既伴侶,依家對以前既事都系淡描輕寫,唯一影響到我既系,令我知道自己想要咩人,所以我會欣賞珍惜現任。
希望樓主你放得低,換轉角度睇,你付出左努力 得到既回報雖然唔係'佢' ,但豐富左你經歷,第日你就會慶幸自己有過呢d'糟'遇架嘞~

註冊日期: 2016-4-11

發表於 2017-7-15 01:13 | 顯示全部樓層
人變左真係好恐怖 佢唔珍惜你係佢既損失 你要加油
我覺得而家年代變左 人人都手機行先 少左好多人與人之間既交流 同埋太多呃人既人 令到好多人對其他人都有種防範
習慣唔可以話改就改 只有時間先幫到你 順其自然啦 咁後生 點會識唔到朋友呢 加油

註冊日期: 2017-6-10

發表於 2017-7-15 01:46 | 顯示全部樓層
唔好灰心呀⋯⋯你講到好似真的想了斷自己,咁樣嚇親人的....
加油勇敢面對啦,係好痛苦的,但要勇敢啲走番出嚟現實喔!
加油 加油 加油

註冊日期: 2017-7-14

 樓主| 發表於 2017-7-15 01:51 | 顯示全部樓層
其實我真係有諗過,不過自己理智控制住,但我個心仲係好唔開心,由其宜家個人冇曬方向,就算搵份工番都冇曬想去努力工作果份拼勁,自己一個又孤獨

註冊日期: 2017-7-15

發表於 2017-7-15 06:31 來自手機 | 顯示全部樓層
正如樓上咁講,佢唔珍惜你係佢走寶,我宜家個情況都好似你咁,冇咩朋友,如果你唔介意,我地做個朋友,傾吓計,唔好諗埋一邊,搵人傾吓點都會舒服d

註冊日期: 2015-10-11

發表於 2017-7-15 07:26 | 顯示全部樓層
我相信你突然間無左一個一直以來既精神支柱好失落好難受好徬徨,哩啲都係好正常既反應,亦都唔係話一句安慰,一句加油就可以令你心情平復。所以,唔好急住去認識新既朋友或者女朋友,比啲時間自己消化下,例如去下旅行?join個交流團?要比自己知道,哩個只係一個過程,你會走過去,只不過係時間長啲。但係,時間真係可以令人慢慢淡忘好多野。所以,唔好急,慢慢來,好多人都經歷過,好多人既情況甚至比你更加難過,但係,哩啲就係成長既一部份。上左哩一堂,以後你會更加明白你需要既係咩。仲有就係要相信"the best is yet to come" ,「塞翁失馬,焉知非福」

註冊日期: 2011-12-29

發表於 2017-7-15 08:56 | 顯示全部樓層
加油! 我最近都同你一樣情況。
有人傾下計會好好多架。

雖然我仲未完全放低佢,
但同朋友傾完後心情真係會舒服好多。
如果你想搵人傾下,歡迎你搵我呀。

註冊日期: 2017-7-7

發表於 2017-7-15 09:38 | 顯示全部樓層
其實你咁愛佢,咁有自己想法,有冇同佢溝通過,例如一直想搵錢係同佢結婚等等。其實long d真係好睇信任,基本上如果佢對你冇乜信心,你死要去澳洲working holiday,明知十個去working holiday,有九個都係為溝仔溝女,佢吾變心等你翻黎,可能你都變左心啦。身邊太多呢啲例子。不過都好睇你地有冇共識,你有冇比到信心佢同佢信吾信你。不過如果只係個女仔吾定性咁就算啦,樓主你係個好男仔,上進又專一,一定可以搵過個更好既女仔,千奇吾好為一棵樹放棄成個森林,你大好前途吾怕冇女埋身

註冊日期: 2016-9-18

發表於 2017-7-15 10:27 | 顯示全部樓層
樓主我之前失戀同你都有啲似,我放棄左份工同前男友一齊搞啲小生意,到最後佢只係嫌棄我永遠做得唔夠好,唔夠上進,完全漠視我所做過嘅付出,到最後分手都係將所有問題推晒我身上
呢種人其實好自私,永遠只係諗自己
樓主唔好迫自己一定要搵過個新嘅女朋友,應該用呢段時間感受下自己想搵咩,
出去去下旅行散下心會好好多

註冊日期: 2017-7-14

 樓主| 發表於 2017-7-15 10:43 | 顯示全部樓層
其實我都有去過旅行想散下心,但一出國就會諗去之前同佢去旅行發生過GE野,同埋就算唔係旅行,宜家係街見到人地情侶好SWEET咁一齊我就會好唔開心好唔甘心,老實講我唔可以話呢件事上邊我完全冇錯,我比唔到安全感新鮮感佢係事實,因為自己出左國,但我自問安份守己,其實我可以係果邊搵好多其他女仔去玩,但係我都冇,而且佢都知,我對佢係好專一好愛佢,所以佢一變我成個人都崩潰左,因為果一份寂寞真係唔體驗過都唔知道會咁痛苦

註冊日期: 2016-11-22

發表於 2017-7-15 10:46 | 顯示全部樓層
只可以話佢唔夠愛你,拍拖好難拍一個就永遠,好好愛惜自己吧,你咁後生大把世界。

註冊日期: 2017-7-14

 樓主| 發表於 2017-7-15 10:50 | 顯示全部樓層
因為係果邊實在太寂寞太辛苦,加上自己係果邊冇朋友,出左國又唔會點同香港D朋友聯絡,其實有時會打番香港但D朋友都傾幾句就收你線,我都明白大個左每個人都要番工做野同有自己GE私生活,所以我冇怪過自己以前GE朋友,因為當初我識左自己女朋友之後都係女朋友行先,但我真係好唔開心,所以唯一可以傾訴GE人就係自己女朋友,其實分手最大GE主因係佢話我成日搵佢都同佢講D唔開心GE野,佢話我好負面,之後佢番工又多野做,所以佢話自己好大壓力,想一個人冷靜下,我唔明點解一直而黎佢都唔同我講,一講就話自己好大壓力要分手..............其實佢成日話有諗我,但佢大壓力可以放工去搵朋友食野飲野唱K,我除左搵佢傾訴我就只可以對住4面牆.......到頭來原來係我同佢傾訴內容太負面唔夠陽光所以要分手

註冊日期: 2015-10-23

發表於 2017-7-15 10:55 | 顯示全部樓層
加油呀~我睇完你篇野都好滾動! 如果我男朋友有你一半我都老懷安慰喇~  long d 係好難維持架,女人口說唔緊要,你上進我一定支持你,但係其實心入面會好驚你小時間陪伴,病左屋企病事或者工作上失意好多好多野好想同另一半講/攬住喊~共患難~格住個電話效果係完全唔同架~

註冊日期: 2017-7-14

 樓主| 發表於 2017-7-15 10:57 | 顯示全部樓層
我都知道自己將來可能有機會搵到第2個GE,但之前女朋友比我GE印象太深刻,佢又係我初戀,好多第一次都係同佢一齊做,第一次一齊整蛋糕,一齊去旅行,拖手,一齊睇戲,佢接我放工,比驚喜對方,太多太多第一次,最重要係如果一開始冇同佢一齊,我唔會搵到自己GE人生目標,只係一個會留係屋企打機,出糧就課金打機GE冇用青年,盲係想比好GE生活佢,所以先慢慢改變自己,識諗左,會開始多做運動,注意自己外表....佢真係改變左我成個人GE價值觀,所以真係好難叫我去放低,宜家我好怕行出街會撞到佢,如果佢再拖住第2個男人我就更加接受唔到,真係好驚.....

註冊日期: 2016-11-10

發表於 2017-7-15 11:48 來自手機 | 顯示全部樓層
你而家經歷緊嘅係人生嘅一個過程,好多人都試過,好多人仲慘過你啦…唔好將佢放得咁大,所有野已經安排好,更好嘅野喺你前面,而家總好過你地結左婚之後佢哎離婚啦。 至於寂唔寂寞,depends你點諗架啫,好多人好多朋友,但都好寂寞,因為心中空虛與否,有時唔係咁外在嘅野去滿足自己。試下睇下書,增值下自己,做一個連自己都鐘意自己嘅人。你係好好架,你同女朋友分開係緣盡,唔係你問題,睇開啲啦~

註冊日期: 2016-11-10

發表於 2017-7-15 11:50 來自手機 | 顯示全部樓層
allmenarecheap 發表於 2017-7-15 09:38
其實你咁愛佢,咁有自己想法,有冇同佢溝通過,例如一直想搵錢係同佢結婚等等。其實long d真係好睇信任,基 ...

我未聽過去working holiday係為左溝仔溝女而去窩……
要溝香港冇得溝咩?

註冊日期: 2016-8-8

發表於 2017-7-15 11:52 | 顯示全部樓層
所以幾時都話拍拖點都好都要有自己既生活圈子.. 唔可以同朋友斷.. 你個重心係哂佢度.. 一失去左就會好慘.. 嘗試搵返以前啲朋友.. 約返出下去.. 朋友就係朋友.. 唔會因該無搵就唔係.. 真正朋友一定唔會介意.. 加油.. be strong ..
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

News
Feature
Blog
Load more
 
NOTIFICATION