{ FORUM - LOVE }
Search
Title / Tags Author

查看: 2603|回覆: 20
打印 上一主題 下一主題

依家想識番個正經/唔太social 既女仔可以有咩方法?

[複製鏈接]

註冊日期: 2017-6-21

1#
發表於 2017-12-5 20:57 | 只看該作者 回帖獎勵 |倒序瀏覽 |閱讀模式
本帖最後由 cannotforgetyou 於 2017-12-5 21:05 編輯

小弟23歲,番緊銀行back office(即係唔洗見客), 但都唔少女同事日日短裙/化農妝咁款
自己本身就唔係話太鍾意呢D

如果想認識一個唔太yo/唔太social 既女仔, 大家有無咩意見啊? Thanks.


回覆
+ Favorite

舉報

註冊日期: 2016-10-31

2#
發表於 2017-12-5 23:18 | 只看該作者
點先算濃妝 哈哈

註冊日期: 2016-10-31

3#
發表於 2017-12-5 23:20 | 只看該作者
我都唔太social,份人比較摺同斯斯文文咁 慢熱型

註冊日期: 2017-6-21

4#
 樓主| 發表於 2017-12-6 01:07 | 只看該作者

d 粉厚到......哈哈

註冊日期: 2017-6-21

5#
 樓主| 發表於 2017-12-6 01:08 | 只看該作者
boboandalice 發表於 2017-12-5 23:20
我都唔太social,份人比較摺同斯斯文文咁 慢熱型

如果身邊多D 你呢種既朋友就好

註冊日期: 2017-5-12

6#
發表於 2017-12-6 01:45 | 只看該作者
身邊有幾個女朋友日日都短裙化妝,不過其實好正經好保守好宅好乖,只係工作需要,所以我覺得短裙化妝未必係唔正經

註冊日期: 2017-6-21

7#
 樓主| 發表於 2017-12-6 12:23 來自手機 | 只看該作者
sumsumshui 發表於 2017-12-6 01:45
身邊有幾個女朋友日日都短裙化妝,不過其實好正經好保守好宅好乖,只係工作需要,所以我覺得短裙化妝未必係 ...

我知,但我果度工作完全唔需要嘛,同埋d 言行舉止好難係度表達,所以我無提

註冊日期: 2009之前

8#
發表於 2017-12-6 14:00 來自手機 | 只看該作者
番學校搵

註冊日期: 2017-9-29

9#
發表於 2017-12-6 15:11 | 只看該作者
幼稚園有好多

註冊日期: 2016-1-17

10#
發表於 2017-12-6 17:39 | 只看該作者
唔太social 又正經唔化妝,但個樣唔靚你有無問題?

註冊日期: 2017-6-21

11#
 樓主| 發表於 2017-12-6 21:17 來自手機 | 只看該作者
木野真琴 發表於 2017-12-6 17:39
唔太social 又正經唔化妝,但個樣唔靚你有無問題?

一切都性格行先

註冊日期: 2017-5-5

12#
發表於 2017-12-6 21:30 | 只看該作者
素顏又著得保守既女仔好多,但吾靚你接受到嗎?

註冊日期: 2017-6-21

13#
 樓主| 發表於 2017-12-6 22:38 來自手機 | 只看該作者
其實性格唔好既話,外貌幾好都無用啦,都唔會長久

註冊日期: 2017-12-8

14#
發表於 2017-12-8 17:31 | 只看該作者
竟然有唔睇樣嘅男人?

註冊日期: 2017-8-30

15#
發表於 2017-12-8 19:33 來自手機 | 只看該作者
返教會大把呢d女仔

註冊日期: 2016-1-17

16#
發表於 2017-12-8 22:31 | 只看該作者
bearbeargong 發表於 2017-12-8 05:31
其實性格唔好既話,外貌幾好都無用啦,都唔會長久

口講唔緊要者~
真係見到咪又係friend zone 人

註冊日期: 2017-6-21

17#
 樓主| 發表於 2017-12-8 23:49 | 只看該作者
bearbeargong 發表於 2017-12-8 17:31
竟然有唔睇樣嘅男人?

中學/大學果陣會睇
大個左開始無咩感覺

註冊日期: 2016-2-9

18#
發表於 2017-12-9 00:28 | 只看該作者
素顏 少打扮 接受到?

註冊日期: 2017-6-21

19#
 樓主| 發表於 2017-12-9 12:30 | 只看該作者
Ms.H 發表於 2017-12-9 00:28
素顏 少打扮 接受到?

化妝, 多打扮先接受唔到

註冊日期: 2017-11-20

20#
發表於 2017-12-9 12:40 | 只看該作者
去玩下 Tinder
d 囡囡成日話無好男仔玩
你入去摻和下
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

News
Feature
Blog
Load more
 
NOTIFICATION