{ FORUM - LOVE }
Search
Title / Tags Author

樓主: sissy_boy

你地會唔會管得男朋友好嚴?

[複製鏈接]

註冊日期: 2015-10-20

 樓主| 發表於 2015-11-27 18:37 來自手機 | 顯示全部樓層

拒唔中意我睇av,都唔中意我係街度睇靚女

註冊日期: 2015-10-23

發表於 2015-11-27 18:37 | 顯示全部樓層
globetrotter 發表於 2015-11-27 18:09
脾氣通常比較溫和,呢個係事實。

你每月拎45K交比女友 , 又要食用又要家用, 仲要耐唔耐去旅行~~~

比著我係你女友都怕你走左去啦........ CHECK你係你應得既~~~ 哈哈哈~~~

註冊日期: 2015-8-11

發表於 2015-11-27 18:54 | 顯示全部樓層
globetrotter 發表於 2015-11-27 08:10
swlyc 發表於 2015-11-27 15:39
樓主, 佢同你拍拖時由一開始一直都會咁CHECK你D野 ?
剛開始緊係唔會啦,係慢慢愈來愈緊...

咁你咁做都比到信心佢呀,好乖吔,最緊要你願意比你女朋友管住,你愛佢同埋你無第二個或者無同其他曖昧怕咩管喎~~

註冊日期: 2015-10-20

 樓主| 發表於 2015-11-27 19:31 | 顯示全部樓層
bananaaa 發表於 2015-11-27 18:37
你每月拎45K交比女友 , 又要食用又要家用, 仲要耐唔耐去旅行~~~

比著我係你女友都怕你走左去啦........  ...

其實明白佢對我既需要,但其實佢都幾靚女既,應該多d自信架,但講極佢都係坩。

註冊日期: 2015-10-20

 樓主| 發表於 2015-11-27 19:35 | 顯示全部樓層
澄仔 發表於 2015-11-27 18:54
咁你咁做都比到信心佢呀,好乖吔,最緊要你願意比你女朋友管住,你愛佢同埋你無第二個或者無同其他曖昧怕 ...

我唔係怕比佢管住,佢check手機我都隨便佢啦,但trip完返黎要盤問我,係街度夾住我防我睇其他女人,有d咩風吹草動都會好敏感,就真係有d煩既,始終我唔係犯嘛。

註冊日期: 2009之前

發表於 2015-11-27 19:58 | 顯示全部樓層
點解唔結婚既 反正樓都買埋一齊住..

註冊日期: 2015-10-20

 樓主| 發表於 2015-11-27 22:56 | 顯示全部樓層
EmilY★ 發表於 2015-11-27 19:58
點解唔結婚既 反正樓都買埋一齊住..

打算過多兩年

註冊日期: 2015-7-15

發表於 2015-11-28 00:09 | 顯示全部樓層
最緊要係你女朋友對你都唔差你先肯比佢check姐,講真你女友咁好比佢check都無所謂la

註冊日期: 2015-10-20

 樓主| 發表於 2015-11-28 00:17 | 顯示全部樓層
alicenip 發表於 2015-11-28 00:09
最緊要係你女朋友對你都唔差你先肯比佢check姐,講真你女友咁好比佢check都無所謂la ...

我其實無所謂比佢check,但佢問太多有時就覺得有點煩。

註冊日期: 2015-3-22

發表於 2015-11-28 02:01 來自手機 | 顯示全部樓層
有女友仲需要識其他女人?

註冊日期: 2015-10-20

 樓主| 發表於 2015-11-28 02:10 | 顯示全部樓層
Kiuromi 發表於 2015-11-28 02:01
有女友仲需要識其他女人?

有時同FRIENDS出去玩,都有女仔會join架嘛,通常大幫人都會互相交換聯絡電話/wts等,但GF唔中意,我加完返去又要DELETE。以前係旅行途中比女仔要聯絡,返去話佢知,又係黑嗮面叫我即可delete左。

註冊日期: 2015-3-22

發表於 2015-11-28 06:57 來自手機 | 顯示全部樓層
globetrotter 發表於 2015-11-28 2:10
引用:

Kiuromi 發表於 2015-11-28 02:01
有女友仲需要識其他女人?


有時同FRIENDS出去玩,都有女仔會join架嘛,通常大幫人都會互相交換聯絡電話/wts等,但GF唔中意,我加完返去又要DELETE。以前係旅行途中比女仔要聯絡,返去話佢知,又係黑嗮面叫我即可delete左。

識左一大班人都唔洗交換電話架

註冊日期: 2015-3-22

發表於 2015-11-28 07:00 來自手機 | 顯示全部樓層
識人就要比聯絡?如果唔係想要深入了解人地點解要交換聯絡

註冊日期: 2015-10-20

 樓主| 發表於 2015-11-28 14:00 | 顯示全部樓層
Kiuromi 發表於 2015-11-28 07:00
識人就要比聯絡?如果唔係想要深入了解人地點解要交換聯絡

有D係PARTY或者聚會,大家臨走男男女女都玲手機出黎交換下電話,做個Friends,有D甚至係工作上都會有D聯係,大家都係泔做時,唔通我大大聲講我衹可以add男仔,唔可以add女仔?會好奇怪的。

註冊日期: 2009之前

發表於 2015-11-28 14:35 | 顯示全部樓層
除左"大大聲講我只可add男仔唔可add女仔"外
都有其它技巧掛, 假如有心唔比的話
你個列子咁得意既, 我唸而家哩個社會好少有人會大大聲咁講自己唔想做既野出黎...

註冊日期: 2015-10-20

 樓主| 發表於 2015-11-28 15:02 來自手機 | 顯示全部樓層
除左"大大聲講我只可add男仔唔可add女仔"外
都有其它技巧掛, 假如有心唔比的話
你個列子咁得意既, 我唸而家哩個社會好少有人會大大聲咁講自己唔想做既野出黎...其他技巧就係依加我用緊既套咯,即係先add咗之後返到屋企同gf報告之後佢覺得唔需要保留既通常就會刪除,佢覺得有必要保留既女仔contact我先可以留係手機度。如果係年紀大的女人或者唔靚既,佢通常就無所謂,只係唔比其他後生既存在係度。

註冊日期: 2015-4-27

發表於 2015-11-28 15:27 | 顯示全部樓層
我唔會
大家一齊都應該相信大家
出街都好自由
因為一個字信

註冊日期: 2015-8-22

發表於 2015-11-28 15:29 | 顯示全部樓層
globetrotter 發表於 2015-11-27 07:31
globetrotter 發表於 2015-11-27 08:10
swlyc 發表於 2015-11-27 15:39
樓主, 佢同你拍拖時由一開始一直都會咁CHECK你D野 ?
剛開始緊係唔會啦,係慢慢愈來愈緊...
咁你咁做都比到信心佢呀,好乖吔,最緊要你願意比你女朋友管住,你愛佢同埋你無第二個或者無同其他曖昧怕咩管喎~~

佢只是靚女,但無獨立經濟能,所以都係無自信,45K對萬零人工嘅佢係好多。

註冊日期: 2015-8-22

發表於 2015-11-28 15:30 | 顯示全部樓層
globetrotter 發表於 2015-11-28 02:00
識人就要比聯絡?如果唔係想要深入了解人地點解要交換聯絡

其實某程度上影響你社交亦間接影響你仕途,佢好膚淺。

註冊日期: 2009之前

發表於 2015-11-28 16:25 | 顯示全部樓層
其實交換聯絡有咩問題== 點解只可以有同性朋友
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

News
Feature
Blog
Load more
 
NOTIFICATION