{ FORUM - LOVE }
Search
Title / Tags Author

樓主: ccsecret_

del

[複製鏈接]

註冊日期: 2015-9-25

 樓主| 發表於 2017-3-25 17:18 | 顯示全部樓層
Jov17 發表於 2017-3-25 09:04
我拍拖4次,都冇搞過女朋友

真系好難 單身仲好

註冊日期: 2017-2-9

發表於 2017-3-25 19:21 | 顯示全部樓層
ccsecret_ 發表於 2017-3-25 05:18
男路過~
好明白你嘅諗法
因為我都係咁諗
但要搵一個諗同樣野嘅女仔
真係好難

咁總要一個人互相扶持嘅
唔通單身成身咩
世界唔同左,好多野亦唔到自己控制
緣份同另一半係點
我唔知道
但至少我可以堅守自己嘅原則
向自己最愛錫嘅人許下承諾,先。。。
咁先黎得珍貴,兩個人都會更加珍惜
堅持自己覺得啱嘅野
至少自己唔會後悔
對嘅人,總會出現嘅
我相信係咁
因為我都仲等緊XP

註冊日期: 2017-3-7

發表於 2017-3-25 20:08 | 顯示全部樓層
Jov17 發表於 2017-3-25 08:22
Jov17 發表於 2017-3-25 09:04
我拍拖4次,都冇搞過女朋友
真系好難 單身仲好

請問有宗教信仰嗎?
男仔有呢個諗法好少見

註冊日期: 2017-2-9

發表於 2017-3-25 20:52 | 顯示全部樓層
Miraclee 發表於 2017-3-25 08:07
ccsecret_ 發表於 2017-3-25 05:18
男路過~
好明白你嘅諗法
因為我都係咁諗
但要搵一個諗同樣野嘅女仔
真係好難
咁總要一個人互相扶持嘅
唔通單身成身咩
世界唔同左,好多野亦唔到自己控制
緣份同另一半係點
我唔知道
但至少我可以堅守自己嘅原則
向自己最愛錫嘅人許下承諾,先。。。
咁先黎得珍貴,兩個人都會更加珍惜
堅持自己覺得啱嘅野
至少自己唔會後悔
對嘅人,總會出現嘅
我相信係咁
因為我都仲等緊XP

無呀 己所不欲 勿施於人 期望另一半係咁嘅時候 自己咁做返都好應該姐 加上比起性 我更希望可以搵到 一個可以觸動到我心靈嘅人 互相扶持丶幫助丶成長 我會唔會好怪呀

註冊日期: 2015-9-25

 樓主| 發表於 2017-3-25 23:19 | 顯示全部樓層
Jov17 發表於 2017-3-25 08:52
Jov17 發表於 2017-3-25 08:22
Jov17 發表於 2017-3-25 09:04
我拍拖4次,都冇搞過女朋友
真系好難 單身仲好
請問有宗教信仰嗎?
男仔有呢個諗法好少見

吾會怪 其實依家願意付岀真心的都少之有少
我好同意兩個人一齊 應該系互相了解到親密關係
嗰種親密關係系你會系佢面前可以做翻自己
放低面具 真系會有種心靈相通既感覺
我覺得依種感覺好奇妙甘
但依家D人 願意經營就只有追你之前
幾星期至幾個月追到手後其實都系想搞......

我知 有另一半陪伴 可以互相扶持
但如果永遠只有性為前題
倒不如單身好過
我夠想遇到個一生一世既
只可以話可遇不可求 吾系自己就吾系

註冊日期: 2017-2-9

發表於 2017-3-25 23:55 | 顯示全部樓層
ccsecret_ 發表於 2017-3-25 11:19
Miraclee 發表於 2017-3-25 08:07
ccsecret_ 發表於 2017-3-25 05:18
男路過~
好明白你嘅諗法
因為我都係咁諗
但要搵一個諗同樣野嘅女仔
真係好難
咁總要一個人互相扶持嘅
唔通單身成身咩
世界唔同左,好多野亦唔到自己控制
緣份同另一半係點
我唔知道
但至少我可以堅守自己嘅原則
向自己最愛錫嘅人許下承諾,先。。。
咁先黎得珍貴,兩個人都會更加珍惜
堅持自己覺得啱嘅野
至少自己唔會後悔
對嘅人,總會出現嘅
我相信係咁
因為我都仲等緊XP
無呀 己所不欲 勿施於人 期望另一半係咁嘅時候 自己咁做返都好應該姐 加上比起性 我更希望可以搵到 一個可以觸動到我心靈嘅人 互相扶持丶幫助丶成長 我會唔會好怪呀

我相信總會遇到個理念相近嘅人
都係嘅
無理由隨隨便便搵個人一齊嘅
同埋我地呢類人
多數都有一個通病--重情
曾經我有一個好鐘意嘅女孩子
大家都好夾,一齊玩好開心
但因為一D原因一齊唔到
已經無再聯絡近四個月了
我都仲係放唔低
到近排有個女仔
對我有意思
有一排行得好埋
但都因為放唔低佢
我拒絕左個女仔
因為我覺得對佢好唔公平
亦唔想浪費佢時間
但令佢咁傷心,又覺得自己好似好衰咁
突然想呻多一兩句
Sorry for 1999

註冊日期: 2017-2-9

發表於 2017-3-25 23:58 | 顯示全部樓層
ccsecret_ 發表於 2017-3-25 11:19
Miraclee 發表於 2017-3-25 08:07
ccsecret_ 發表於 2017-3-25 05:18
男路過~
好明白你嘅諗法
因為我都係咁諗
但要搵一個諗同樣野嘅女仔
真係好難
咁總要一個人互相扶持嘅
唔通單身成身咩
世界唔同左,好多野亦唔到自己控制
緣份同另一半係點
我唔知道
但至少我可以堅守自己嘅原則
向自己最愛錫嘅人許下承諾,先。。。
咁先黎得珍貴,兩個人都會更加珍惜
堅持自己覺得啱嘅野
至少自己唔會後悔
對嘅人,總會出現嘅
我相信係咁
因為我都仲等緊XP
無呀 己所不欲 勿施於人 期望另一半係咁嘅時候 自己咁做返都好應該姐 加上比起性 我更希望可以搵到 一個可以觸動到我心靈嘅人 互相扶持丶幫助丶成長 我會唔會好怪呀

同埋我覺得
如果一個男人真係愛一個女仔
自然就會尊重佢
包容佢嘅一切
唔會咁自私
至少我係咁

註冊日期: 2015-9-25

 樓主| 發表於 2017-3-27 01:24 | 顯示全部樓層
Jov17 發表於 2017-3-25 11:57
ccsecret_ 發表於 2017-3-25 11:19
Miraclee 發表於 2017-3-25 08:07
ccsecret_ 發表於 2017-3-25 05:18
男路過~
好明白你嘅諗法
因為我都係咁諗
但要搵一個諗同樣野嘅女仔
真係好難
咁總要一個人互相扶持嘅
唔通單身成身咩
世界唔同左,好多野亦唔到自己控制
緣份同另一半係點
我唔知道
但至少我可以堅守自己嘅原則
向自己最愛錫嘅人許下承諾,先。。。
咁先黎得珍貴,兩個人都會更加珍惜
堅持自己覺得啱嘅野
至少自己唔會後悔
對嘅人,總會出現嘅
我相信係咁
因為我都仲等緊XP
無呀 己所不欲 勿施於人 期望另一半係咁嘅時候 自己咁做返都好應該姐 加上比起性 我更希望可以搵到 一個可以觸動到我心靈嘅人 互相扶持丶幫助丶成長 我會唔會好怪呀
我相信總會遇到個理念相近嘅人
都係嘅
無理由隨隨便便搵個人一齊嘅
同埋我地呢類人
多數都有一個通病--重情
曾經我有一個好鐘意嘅女孩子
大家都好夾,一齊玩好開心
但因為一D原因一齊唔到
已經無再聯絡近四個月了
我都仲係放唔低
到近排有個女仔
對我有意思
有一排行得好埋
但都因為放唔低佢
我拒絕左個女仔
因為我覺得對佢好唔公平
亦唔想浪費佢時間
但令佢咁傷心,又覺得自己好似好衰咁
突然想呻多一兩句
Sorry for 1999

啱 其實女真系好需要依種安全感
依家好少男會明 唉

註冊日期: 2015-9-25

 樓主| 發表於 2017-3-28 00:14 | 顯示全部樓層
glowglowb 發表於 2017-3-23 10:31
被傷的心已破碎 發表於 2017-3-23 02:57
beauty cho 發表於 2017-3-23 01:25
ccsecret_ 發表於 2017-3-22 09:56
一定有保守的人,不要放棄

咁叫佢搵ex啦
謝謝你
應該點樣可以識多d人
遇多d人,信心我真系冇曬
相信我上面段說話 系好多女仔既心聲
希望有人明 我身邊得好少數女仔仲堅持
十分認同最尾嗰句
同類人只可以同同類人一齊
但我地依d同類人現實中好難揾

比佢做左現任 好後悔就真

註冊日期: 2017-3-30

發表於 2017-3-30 11:20 | 顯示全部樓層
ccsecret_你好,

我係見到你呢個 post 先專登開個 acc 回你,
我想講呢個香港都仍然會有傳統觀念的男女, 至少我跟我未婚妻都係。

我地無宗教信仰, 大學開始拍拖七年, 過一排就結婚了,
(大家都係初戀)
我有嘗試同佢發生性行為, 但係係我求婚之後
因為我知道佢都係一個保守的人, 我會尊重佢,
我會給她一生承諾之後才跟她發生關係。

(老實講, 我知我係會介意老婆同其他男人上過床的人, 幸好她沒有, 我自己亦無跟其他人發生過)

關於保守的人, 我的愛情觀都係想一生一世個種
網上經常話要試多幾個先知對不對,
拍過三, 四次拖係最識得同人相處,
後生唔食多幾過對唔住自己,
一生人總愛過幾個人渣等等, 聽下就好

但由此至終我同她都珍惜彼此的唯一,
現在我每天都很幸福, 打從心底想跟她走一輩子,
(放上 fb 哂一哂幾百個 like, haha)

關於性這回事, 而家社會係開放左, 婚前性行為每個人都有權利選擇,
但如果跟你發生關係的人不能跟你走到最後,
你今天的行為, 可能日後的才付出代價, 或者導致日後的選擇少了。

拍拖自自然然會有 / 咩年代 / 去幼稚園搵 / 邊有人介意
做男女朋友真係無咩所謂不合則去,
但當要走進婚姻, 相信無幾多人會 100% 不介意。

現在是一個濫情的年代,
我而家都成日有一種想法, 婚後出軌離婚有小三不忠等等,
其實社會性開放係一個主因, 男女互相指摘攻擊
係雞係公廁, 狗公渣男呃蝦條,
(當然媒體未必講, 驚比人笑out date)
但日後會否掉返轉頭推崇性保守, 可以觀察下

給你一點鼓勵, 堅持自己的信念
最後祝你也搵到一個同你相同價值觀的人

註冊日期: 2017-2-7

發表於 2017-3-30 11:21 來自手機 | 顯示全部樓層
唔係處 無資格架la

註冊日期: 2015-9-25

 樓主| 發表於 2017-3-31 02:46 | 顯示全部樓層
markmark 發表於 2017-3-30 11:20
glowglowb 發表於 2017-3-23 10:31
被傷的心已破碎 發表於 2017-3-23 02:57
beauty cho 發表於 2017-3-23 01:25
ccsecret_ 發表於 2017-3-22 09:56
一定有保守的人,不要放棄

咁叫佢搵ex啦
謝謝你
應該點樣可以識多d人
遇多d人,信心我真系冇曬
相信我上面段說話 系好多女仔既心聲
希望有人明 我身邊得好少數女仔仲堅持
十分認同最尾嗰句
同類人只可以同同類人一齊
但我地依d同類人現實中好難揾
比佢做左現任 好後悔就真

祝你同未婚妻幸幸福福白頭到老啊
很幸運先可以同自己心愛既人走入教堂/擺酒
著住婚紗真系一生人一次架!恭喜曬你

謝謝你比既鼓勵
兩個人簡單開心其實就好幸福
所以一直以來都好珍惜每一段情
都系緣份
只係有時要講求運氣去相遇命中注定嗰個
好難 我依世人又冇咩運氣
選擇隨遇而安 又會埋怨等到幾時
但我睇到好多人鼓勵同意見
真系覺得要好好堅守信念
至少尊重翻自己 要人愛首先要識愛自己
希望好似你甘講 我會揾到拉

註冊日期: 2016-6-20

發表於 2017-3-31 02:55 | 顯示全部樓層
我已經付出左,後悔都冇用,所以覺得堅持保守係好,起碼係以保護自己為前題

註冊日期: 2017-3-3

發表於 2017-3-31 10:05 來自手機 | 顯示全部樓層
樓主吾洗甘灰心既,係你既點都係你,你會等到的

註冊日期: 2016-10-5

發表於 2017-3-31 10:27 | 顯示全部樓層
真正愛你既人係唔會用任何藉口去逼你做你唔想既事

註冊日期: 2015-6-17

發表於 2017-3-31 10:42 | 顯示全部樓層
因為男人係由下半身掌控既生物,靠自己好過啦

註冊日期: 2017-3-30

發表於 2017-3-31 13:54 | 顯示全部樓層
catherine214 發表於 2017-3-31 10:27
真正愛你既人係唔會用任何藉口去逼你做你唔想既事

網上成日話真正愛你既人係唔會介意你過去
事實上真正愛一個人的時候介唔介意?
大家可以再諗諗

註冊日期: 2017-3-30

發表於 2017-3-31 14:26 | 顯示全部樓層
ccsecret_ 發表於 2017-3-31 02:46
祝你同未婚妻幸幸福福白頭到老啊
很幸運先可以同自己心愛既人走入教堂/擺酒
著住婚紗真系一生人 ...

加油! 想知你咩約什麼年齡層

我90後但都很喜歡這詞
"莫道你在選擇人 人亦能選擇你
公平 原沒半點偏心

何必抱怨 曾令醉心是誰人
自願吻別心上人 糊塗換來一生淚印
何故明是痛苦傷心"

"還含著笑裝開心"

當你有選擇機會時, 請珍惜自己的選擇;
別當自己失去選擇時, 或讓自己失去被選擇機會時
還含著笑裝開心

機會可能是年齡/性格/價值觀/過去性經驗等等不同因素
男人較少在意女性學歷及經濟能力
大概明我在表達什麼吧

註冊日期: 2017-3-28

發表於 2017-3-31 15:26 來自手機 | 顯示全部樓層
睇下邊個更愛對方,就會無條件付出。你唔肯付出,系因為對方唔系你Mr.right

註冊日期: 2015-9-25

 樓主| 發表於 2017-4-1 00:30 | 顯示全部樓層
catherine214 發表於 2017-3-31 10:27
樓主吾洗甘灰心既,係你既點都係你,你會等到的

岩,我認為系甘
但依家既觀念甘叫吾夠愛
如果愛佢就要比,甘我愛自己多過愛佢
都系叫除左自己既最愛,甘得吾得哈哈
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

News
Feature
Blog
Load more
 
NOTIFICATION