{ FORUM - TRAVEL }
Search
Title / Tags Author

查看: 563|回覆: 16

去旅行帶幾大個化妝袋好?

[複製鏈接]

註冊日期: 2018-2-12

發表於 2019-10-2 03:09 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
帶得多又重,帶得少又怕唔夠,大家去旅行通常帶幾多個化妝袋,又會有咩係必帶既item去旅行呢?thanks!
回覆
+ Favorite

舉報

註冊日期: 2018-2-14

發表於 2019-10-2 11:49 | 顯示全部樓層
我通常都係用旅行收納袋,唔會帶太多掃,眼影帶一盒,眼線筆/液各1,係skincare會多d~

註冊日期: 2017-6-8

發表於 2019-10-3 01:24 | 顯示全部樓層
我之前都會屋企貨size帶過去,唔想專登買樽仔,但真係好浪費gip個位,之後我都係入晒旅行樽仔,反正諗可以重用

註冊日期: 2017-7-13

發表於 2019-10-3 02:47 | 顯示全部樓層
化妝袋我一個大既,帶埋沖涼個d都得,人愈大真係帶愈少野,我已經係10kg來回都得
y

註冊日期: 2009之前

發表於 2019-10-3 10:18 | 顯示全部樓層
大熊寳寳 發表於 2019-10-3 02:47
化妝袋我一個大既,帶埋沖涼個d都得,人愈大真係帶愈少野,我已經係10kg來回都得 ...

同意, 因為發覺自己好多帶定去到又唔用, 結果一次比一次帶得少XDD

我粉底+遮瑕+眉筆+眼線必帶,
胭脂同唇膏就一時時

註冊日期: 2018-2-12

 樓主| 發表於 2019-10-4 00:56 | 顯示全部樓層
LOK趣 發表於 2019-10-2 11:49
我通常都係用旅行收納袋,唔會帶太多掃,眼影帶一盒,眼線筆/液各1,係skincare會多d~ ...

我試過用,但收納袋都真係幾大個~
眼影你一盒係一個色定一個palette呀?

註冊日期: 2018-2-12

 樓主| 發表於 2019-10-4 00:57 | 顯示全部樓層
綠茶車仔 發表於 2019-10-3 01:24
我之前都會屋企貨size帶過去,唔想專登買樽仔,但真係好浪費gip個位,之後我都係入晒旅行樽仔,反正諗可以 ...

哈哈,我都有試過,樽仔真係要用晒去!我試過諗住下次去旅行再用,但放得耐左都會變色

註冊日期: 2018-2-12

 樓主| 發表於 2019-10-4 00:57 | 顯示全部樓層
大熊寳寳 發表於 2019-10-3 02:47
化妝袋我一個大既,帶埋沖涼個d都得,人愈大真係帶愈少野,我已經係10kg來回都得 ...

10kg真係好少野喎,我黎緊想backpack,所以睇下點樣可以trim得愈少野愈好

註冊日期: 2018-2-12

 樓主| 發表於 2019-10-4 00:59 | 顯示全部樓層
y 發表於 2019-10-3 10:18
同意, 因為發覺自己好多帶定去到又唔用, 結果一次比一次帶得少XDD

我粉底+遮瑕+眉筆+眼線必帶,

我明驚去到又要用,但最後都係mask帶10塊先用得2塊~
唇膏我就必帶要影靚相嘛

註冊日期: 2017-3-29

發表於 2019-10-4 02:09 | 顯示全部樓層
我黎緊去東京,去萬寧諗住執下去旅行既野,見到薏仁化妝水送支45ml隨身噴霧,又可以帶上機用就買左!

註冊日期: 2019-7-8

發表於 2019-11-16 07:06 來自手機 | 顯示全部樓層
KAKAii 發表於 2019-10-2 3:9
帶得多又重,帶得少又怕唔夠,大家去旅行通常帶幾多個化妝袋,又會有咩係必帶既item去旅行呢?thanks!

通常都一個搞掂費事搵黎搵去

註冊日期: 2019-7-8

發表於 2019-11-16 07:08 來自手機 | 顯示全部樓層
irenecha 發表於 2019-10-4 2:9
我黎緊去東京,去萬寧諗住執下去旅行既野,見到薏仁化妝水送支45ml隨身噴霧,又可以帶上機用就買左!

喷噴上机用都好

註冊日期: 2018-11-7

發表於 2019-11-17 01:01 來自手機 | 顯示全部樓層
KAKAii 發表於 2019-10-4 0:59
引用:

y 發表於 2019-10-3 10:18
同意, 因為發覺自己好多帶定去到又唔用, 結果一次比一次帶得少XDD

我粉底+遮瑕+眉筆+眼線必帶,
我明驚去到又要用,但最後都係mask帶10塊先用得2塊~
唇膏我就必帶要影靚相嘛

去旅行好攰, 都未必會做mask

註冊日期: 2018-7-9

發表於 2019-11-18 03:19 來自手機 | 顯示全部樓層
KAKAii 發表於 2019-10-4 0:57
引用:

綠茶車仔 發表於 2019-10-3 01:24
我之前都會屋企貨size帶過去,唔想專登買樽仔,但真係好浪費gip個位,之後我都係入晒旅行樽仔,反正諗可以 ...


哈哈,我都有試過,樽仔真係要用晒去!我試過諗住下次去旅行再用,但放得耐左都會變色

是的, 不要浪費

註冊日期: 2018-8-14

發表於 2019-11-19 23:55 來自手機 | 顯示全部樓層
視過人需要

註冊日期: 2019-1-12

發表於 2019-11-20 23:31 來自手機 | 顯示全部樓層
比意見實亂, 隨你情況而定

註冊日期: 2019-10-15

發表於 2019-11-24 23:10 來自手機 | 顯示全部樓層
你越多化妝用具咪帶個大啲囉
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

News
Feature
Blog
Load more
 
NOTIFICATION